POLITYKA PRYWATNOŚCI (pliki cookies)
Mechanizm
Cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek
informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich
nawigacji. Pliki Cookies stosowane na naszej stronie nie przechowują
żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od
użytkowników.
Pliki cookies czyli tzw. „ciasteczka”,
stanowią dane informatyczne w formie niewielkich plików tekstowych,
które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu
i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.
Pliki cookies zawierają zwykle nazwę strony internetowej, z której
pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz
unikalny numer.
Niektóre obszary pasja-rc.pl wykorzystują cookies w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji.
Przykładem wykorzystania cookies przez stronę pasja-rc.pl może być "zapamiętaj moje hasło" - opcja likwidująca konieczność logowania się do serwisu zarejestrowanego użytkownika przy każdej wizycie.
Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.
Regulamin:
Właścicielem sklepu jest:
Pasja Sp. z o.o.
35-205 Rzeszów
ul.Przy Torze 1
SŁOWNICZEK
-
Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie
- Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie
i przekaże do wysyłki za przewoźnikowi realizującemu dostawę.
Sklep
prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
O zamówieniu Klient zostanie poinformowany e-mailem , że zamówienie dotarło do Sklepu.
Zamówienia można składać bez konieczności rejestracji w Sklepie.
W trakcie składania zamówienia Klient:
- dokonuje wyboru zamawianych towarów
- dokonuje wyboru rodzaju płatności
- dokonuje wyboru rodzaju przesyłki oraz wskazuje adres dostawy.
Wysyłka
Podane ceny kosztów wysyłki dotyczą tylko i wyłącznie terenu Polski.
Po złożeniu towarów do koszyka, a przed zaakceptowaniem zamówienia , koszt wysyłki jest wyświetlany automatycznie.
Płatności przelewem proszę dokonywać wyłącznie po potwierdzeniu przez nas że zamówienie jest gotowe do wysyłki
W
przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub
dostawców Sklepu),oraz przy braku możliwości realizacji zamówienia w
części lub w całości, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o
zaistniałej sytuacji drogą mailową bądź telefonicznie.
W
sytuacji, gdy Klient dokonał zapłaty, Sklep w ciągu 5 dni roboczych
dokona zwrotu wpłaconej kwoty na konto, z którego wpłynęła płatność.
Przy częściowej realizacji zamówienia, zostanie zwrócona Klientowi kwota
odpowiadająca wartości pozycji, które zostaną usunięte z zamówienia.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura
Ceny towarów
Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
Ceny towarów nie obejmują opłat za dostawę.
Koszty dostawy zostaną uwzględnione zgodnie z wybraną przez Klienta formą przesyłki.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
Przy
każdym towarze podana jest "Dostępność" towaru. Jest to przewidywany
czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Dla przykładu oznaczenie:
„Dostępny” oznacza że towar powinien być dostępny "od ręki" i zostanie wysłany w ciągu 3 dni
Zamówienia realizujemy w możliwie krótkim czasie z reguły 1-3 dni roboczych ,w przypadku braku danego towaru w magazynie będziemy kontaktować się z państwem e-mailem, lub telefonicznie.
Za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski Klient może wybrać następujące formy płatności:
-
Płatność przy odbiorze gotówką (za pobraniem) - za przesyłkę Klient
płaci kurierowi przy odbiorze paczki.
- Przelew elektroniczny, bankowy - przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu
Reklamacje:
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W
przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie
naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to
już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep
zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny,
dostępny w Sklepie towar do wyboru.
O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub telefonicznie.
Zwrot
kwoty nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty pozytywnego
rozpatrzenia reklamacji i rezygnacji z wymiany towaru na wolny od wad
przez Klienta przelewem lub przekazem pocztowym na wskazany przez
Klienta rachunek bankowy lub adres.